nittosjuochenhalvkvm.blogg.se

Tålamod.

Kategori: Allmänt

Det kliar i mina fingrar efter inredning, sambon har låtit mig få mycket fria händer men tror han börjar bli galen på att leta och fixa saker till alla projekt, men nu är de nästan synd om stackaren när jag sålde kistan vi hade i hallen och nu har vi inget att lägga våra saker på. Vilket gör att gubben måste hitta smala och långa lastpallar snarast på jobbet så vi kan bygga våra tv bänk och bänken blir hallbänk ev med ommålning. Vill ju samtidigt måla lastpallarna och bordet jag fyndade. Så många projekt och jag med noll i tålamod allt skulle ju vart klart igår. Men imån är lediga dagen då blir de städ och uppiffning i lägenheten och jag ska fota nya inköpen och inredningen. Måste tipsa er som har Ekohallen i eran stad om att de säljer svarta små jordglober med lampa för 259kr och att de hade en kopia av en skit snygg lampa från Åhléns för 399kr. Fanns i svart och vitt även mindre fönsterlampor. (bild lånad från Åhléns)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: