nittosjuochenhalvkvm.blogg.se

Från Expedit till Bestå

Kategori: Shoppat

Jag älskar att blanda nya möbler med gammal. Design med no brand.
Har länge vart på jakt efter ett skåp, hade tanken att bygga men tyvärr
så hinns inte allt man vill med när man jobbar 85 % i vården så våran
fula Expedit hylla fick byta plats med Bestå. Expedit hyllan skänkte vi till
sambons lillebror som knappt möbler har och skruvadet började.
 
Kan ju säga att jag HATAR att sätta ihop Ikea möbler men efter lite (MYCKET)
pill fick jag ihop den själv, sambon fick hjälpa med detaljerna som fick mig
att bli galen.
 
 
Hyllan börjar tar form.

 
Gammal hyllan på väg ut.
 
Jag är så rackarns NÖJD. Ska försöka få in dagens inköp från Åhlens i hyllan med. Kommer garanterat modifera hyllan anigen, har lite planer för att komma bort från Ikea- looken.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: