nittosjuochenhalvkvm.blogg.se

Smått&Gott

Kategori: Detaljer

Jag och Sambon flyttade till våran nästan 100 kvm stora lägenhet i mitten av April.
Slitna gammal fula tapeter som inte varit bytta fråns de byggde huset 1960.
Så för 2 veckor sen blev hela lägenheten om tapetserad.
Men tänkte att jag skulle nu först och främst visa er lite detaljer runt om i lägenheten.
 
 
Vardagsrummet går i Blått, svart, grått & vitt. Mattan är ett arvegods från mina morföräldrar även krukan, de fina tripp trapp trull lådorna fick jag i 26års present av bästa vännen.
 
 
Fönstret i Vardagsrummet, Ny shoppade växter från Blomsterlandet och mitt jordglobs projekt som sakta men säkert tar form.
 
 
Det absolut BÄSTA med lägenheten är att den har 2 st toaletter, detta underlättare något fruktansvärt våra jobb dagar. Slippa stampa utanför en upptagen toa. Min toalett är lite större med badkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: